Ce ne recomanda specialistii sa mancam inainte de antrenament ?

Posted: January 19, 2012 in Uncategorized

Banuiesc ca stii !!! Exercitiile pe stomacul gol nu sunt indicate . Ele nu te ajuta sa arzi mai bine caloriile, te vor slabi mai repede de puteri decat esti tu obisnuit (diminueaza performantele). Daca mergi la sala pe stomacul gol exista riscul de a scadea in masa musculara, de aceea este indicat sa iei o gustare inainte de antrenament. Aceasta gustare trebuie sa fie usor digerabila si sa iti ofere energia necesara pentru efort fizic. Este bine sa tii cont de cateva “reguli” , sfaturi daca vrei.
Healthy foodHealthy food

Ce ar trebui sa mananci inainte de sala?

Incearca sa eviti alimentele bogate in grasimi, bogate doar in fibre sau proteine si “mesele grele”. Corpul tau are nevoie de mult timp pentru a “lupta” cu astfel de alimente si te va lasa fara energie. Alege ceva simplu si consuma carbohidrati. Carbohidratii sunt usor de eliminat si pot fi folositi drept energie la antrenament.

Ce poti consuma ? Aici ai cateva exemple de mese: un bol de lapte cu fulgi de ovaz, un shake din zer sau lapte degresat si fructe. Este bine sa mananci cu 30-45 de min inainte de antrenament pentru a lasa mancarea “sa se aseze” .

Este foarte imporant de asemenea sa te hidratezi inainte de antrenament si in timpul antrenamentului, este bine sa bei in jur de 400-500 de ml de apa cu 50-60 min inainte de antrenament. Important de stiut, cand te hidratezi fie acasa sau la sala este bine sa iei cate o inghititura mica, nu jumatate de sticla dintr-o inghititura. SUCCES

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s