Snowboarding-ul si avantajele lui

Posted: March 11, 2012 in Uncategorized
Tags:

Salut, in weekendul acesta datorita unui prieten (multumesc enorm “grasu”) am fost pentru prima data cu placa de snowboard si pentru ca el are ceva ani de cand se da pe placa am avut parte si de primele lectii in “procesul” lung si plin de “surprize” in a invata sa ma dau cu placa de snowboard.

sprite

Pentru cei care nu au pus piciorul pe placa o sa li se para foarte usor. Va spun din propria experienta, ca nu este asa (NIMIC in viata nu este usor, nici mersul la sala nu este usor). Fiind “avertizat” de acasa , sa ma pregatesc ca vor urma 2 zile de “cosmar” pentru corpul meu, am inceput sa ma pregatesc “mai mult mental” pentru ce avea sa urmeze. Primul contact cu partia (Partia Soimul Gura Humorului) a fost unul ok, sa zicem (am fost ceva de genu… mda!!! cam mare… si eu trebuie sa ma urc pana sus?? :)) ) Pot sa va spun ca jumatate de zi am stat si am urcat primul deal doar ca sa ma invat sa stau cat mai ok pe placa. Abia dupa 3-4 ore am urcat sus si am inceput sa cobor “putin,cat de putin”. Prima impresie despre placa de snowboard este ca “aparentele” inseala , pare usor, dar in realitate nu este asa (daca nu ai mai urcat pe asa ceva, iti va fi greu sa te adaptezi).
SFAT: Daca vrei sa te duci la snowboard si nu ai mai fost niciodata, cu 2-3 zile inainte de a pleca, incepe acasa sa faci genoflexiuni,fandari.(Am sa postez mai jos clipuri care sper eu, te vor ajuta).
IMPORTANT: Mergi la farmacie si cumpara un tub de “BEN-GAY”, ceva impotriva durerilor musculare.





Daca nu esti o fire sportiva de fel, a doua zi, o sa ai dureri mari, din pacate pentru tine. AICI gasesti postarea despre: CUM SA SCAPI DE FEBRA MUSCULARA !!! .
Spre bucuria mea, am observat ca snowboarding-ul are avantejele lui, acestea fiind:
-Lucreaza enorm de mult picioarele ( incepand de la tibie si pana la abductor, fie care muschi iti va fi solicitat) la mine au lucrat enorm de mult quadricepsii.
-Iti solicita abdomenul ,atunci cand trebuie sa te mentii pe placa trebuie sa iti tii abdomenul in contractie
-Iti va solicita tot corpul (mai mult sau mai putin) vei solicita incheieturile si bratele pentru a te ridica de jos.
Dupa o zi petrecuta pe partie iti pot spune ca nu vei mai vrea nimic special, decat o baie fierbinte si un pat cald. Ceea ce tine de calorii, sportul acesta este foarte solicitant, si arzi in medie 500 de calorii pe ora practicand-ul.

doze

doze

Leave a Reply

