5 rezolutii pentru a slabi

Posted: March 17, 2012 in Uncategorized
Tags: ,

Studiile arata ca este de 10 ori mai posibil sa iti duci la indeplinire scopul, atunci cand faci un pact cu tine, decat atunci cand iti doresti sa faci asta. (Studiu publicat in: “Journal of Clinical Psycology”)
Cele mai mari sanse atunci cand iti propui ceva este sa spui cuiva despre “scopul” tau, la fel cum Norcross spune: “The power of public disclosure is more powerful than a private commitment, because it puts you on the line.” Daca iti scrii pe o foaie obiectivul nu este la fel de “motivational” ca atunci cand ii spui cuiva sau ii arati lista cu ce ti-ai propus.
Pentru a te ajuta sa slabesti, este bine sa faci urmatorii pasi:

  • Rasplatestete pentru “victoriile” minore (care le faci saptamanal sau lunar)
  • Schimba “mediul tau inconjurator” (anturajul ,daca el te strica; viata de zi cu zi, daca crezi ca nu faci nimic special;etc)
  • Cauta suportul pentru a continua
  • Accepta “obstacolele” si depasestele

Oamenii care fac rezolutii si reusesc sa le duca la indeplinire au acelasi numar de “obstacole” ca si ceilalti care nu au dus la finalizare rezolutiile. Diferenta intre aceste doua tipuri de caractere consta in cum vedem esecurile si cum le putem depasi. Pastrarea si continuarea unei rezolutii nu este ca o cursa de 100 de m , este ca un maraton.
 

lose weight

Mai jos vei gasi 5 rezolutii pentru a slabi!!!

REZOLUTIA 1 Ma voi cantari saptamanal
Studiile arata ca persoanele care se cantaresc au grija mai mare sa nu se “prinda” kilogramele pierdute inapoi.Dawn Jackson, R.D. un nutritionist al institului Northwestern Memorial din Chicago spune: “Pentru un rezultat cat mai bun,alege o zi din saptamana in care sa te cantaresti si foloseste acelasi cantar.”
REZOLUTIA 2 Voi gati cat mai des si voi manca acasa cat mai des
O “masa” in oras ajunge undeva la 1000-1600 de calorii, pe cand una luata acasa este pe undeva pe la 600-700. Pentru a usura munca ta in lupta cu kilogramele alege sa mananci acasa, mai ales micul dejun. *Studiile arata ca oamenii care mananca acasa micul dejun slabesc mai usor decat cei care nu fac asta.
REZOLUTIA 3 Voi adauga mai multe nuci in dieta
Cresterea aportului de grasime sanatoasa ,grasime mononesaturate. Grasimile mononesaturate contribuie la scaderea nivelului de colesterol din sange, prevenind astfel, bolile cardiovasculare sau accidentul vascular cerebral. Toate nucile nu sunt doar bogate in grasimi mononesaturate, dar ele contin, de asemenea, vitamina E si unele proteine, prin urmare capacitatea lor de a te pastra plin. *(Ai grija sa consumi cu moderatie nuci)
REZOLUTIA 4 Anul asta voi face cunostinta cu soia.
Poti reduce sute de calorii si zeci de grame de grasime inlocuind alimentele cu soia.
REZOLUTIA 5 Tine un jurnal cu ce mananci,cand mananci.
Multe studii arata ca persoanele care tin un astfel de jurnal sunt mult mai hotarati sa slabeasca si au grija sa isi monitorizeze tot ceea ce mananca si ceea ce fac. Daca scrii zilnic ceea ce mananci , nu numai ca te faci mult mai responsabil dar te descurajeaza sa mai mananci “prostii”.

Acum ca stii ce trebuie sa faci, iti urez succes.
DEPINDE DE TINE, SA OBTII CEEA CE VREI.

lose weight

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s