Cum pot sa fac mai multe tractiuni ?

Posted: March 23, 2012 in Uncategorized
Tags:

Multi intreaba : ” Cum pot sa fac mai multe tractiuni ? ” Raspunsul il vei afla astazi, nu iti trebuie decat putina ambitie de a putea trece mai departe peste obstacolul din mintea ta.
“Majoritatea intreaba la inceput, ce exercitiu pot sa fac sa ma ajute sa fac macar 5 tractiuni ? Pentru ca nu am fost in stare sa fac mai mult de una.”

tractiuni


RASPUNSUL
Tractiunile sunt unul din cele mai bune exercitii pentru a crea masa musculara in partea superioara a spatelui si in biceps, dar pentru multi oameni acest exercitiu este imposibil de executat. Doarece acest exercitiu necesita o rezistenta in partea superioara a corpului,astfel vezi cat de puternic esti in raport cu corpul tau.
Cum sa incepi
Daca nu poti executa nici-o tractiune, incepe cu partea “negativa”. In loc sa iti tragi corpul din jos in sus, incepi sa cobori de sus din pozitia de start usor usor pana jos. Daca incepi sa cobori usor vei construi muschii spatelui superior si a bicepsului, deoarece exercita o mai mare tensiune atunci cand coboram ,decat atunci cand ne ridicam. Pentru inceput iti pui sub bara de tractiuni o cutie/banca te ridici de pe ea sus pe bara de tractiuni si de acolo incepi sa cobori usor, in 4-6 secunde, dupa care repeti exerctiul (de pe cutie/banca sus pe bara de tractiuni). Faci in felul acesta 4-6 seturi a cate 6-8 tractiuni “negative” cu o pauza de 1-2 minute intre ele.
SFAT
O tehnica buna poate sa te duca departe si sa iti creeze partea superioara a spatelui cum nici un aparat nu o poate face.

  1. Prinde bara cat mai larg
  2. Extinde bratele atunci cand faci tractiuni. Nu relaxa partea superioara a spatelui si nu pune stress pe umar.
  3. Cu privirea in linie dreapta incearca sa te tragi usor usor sus.
  4. Trebuie sa treci cu barbia peste bara de tractiuni.
  5. Controleaza coborarea. (Cum ajungi sus, nu iti da drumul de acolo “ca din pod”)
  6. MEREU SA TE AXEZI PE CALITATE IN DETRIMENTUL CANTITATII

CUM SA CONSTRUIESTI REZISTENTA
Saptamana 1-2: 10 seturi x 2 repetari, odihna 60 de secunde intre seturi
Saptamana 3: 8 x 3 seturi de repetari, odihna 50 de secunde
Saptamana 4: 7 x 4 seturi de repetari, odihna 40 de secunde
Saptamana 5: 6 seturi x 5 repetari, odihna 30 de secunde
Saptamana 6: 5 seturi x 6 repetari, odihna 20 de secunde

UPDATE !!! Postez si un clip sa te ajute sa faci mai multe tractiuni.

Comments
  1. Anonymous says:

    in fiecare zi trebuie facute ?

  2. yankeuroman says:

    de 3 luni fac ceva asemanator si se vad rezultatele.dar eu combin 2 tipuri de tractiuni.e unul scooby pe youtube e tare!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s