Recenzie Wrestlemania 28

Posted: April 4, 2012 in Uncategorized
Tags: , ,

Chiar daca au trecut ceva zile de la marele eveniment din wrestling, care a fost in Romania in data de 2 aprilie la ora 02:00.  Din cauza programului dat peste cap din weekend am putut vedea si eu 15 min live de Wrestlemania 28 (evident ca nu pe voyo.ro unde se plateste orice).  Pot spune ca  “O data in viata”  vezi un asemenea show. Daca de partea monitorului a fost bestial imi imaginez cum este sa fii alaturi de aproape 80.000 de oameni in Miami. Nu va voi divulga cine a castigat meciurile te las sa cauti pe “siteuri” inregistrarea si sa o urmaresti. Nu vei regreta decizia facuta, chiar daca iti place wrestling-ul sau nu. Televiziunile de la noi ar trebui sa mai invete meserie de aici cel putin pe partea de spoturi publicitare si promovare au enorm de mult de invatat. Capurile de afis ale serii au fost 2 meciuri absolut incendiare care vor ramane in istorie.  Triple h vs Undertaker au fost bestiali in cusca, meciul a durat parca o eternitate pentru noi, pentru cei doi sigur a fost o eternitate la finalul meciului a fost momentul care multi dintre noi nu il vor uita prea curand (chiar daca e wrestling, si stim ca majoritatea spune ca e fake, ca e actorie. OK stim asta dar daca e actorie dute si incearca si tu,dupa ce vezi ca e extrem de epuizant nu mai vorbesti in nestiinta de cauza).

meci

Capul de afis al Wrestlemania 28 John Cena vs. The Rock a fost un meci cum au spus si ei “Once in a lifetime”. Fiecare superstar a avut propria melodia de inceput , pe langa melodia lor tematica. John Cena a avut parte de un recital al celor de la Machine Gun Kelly alaturi de Ester Dean cu melodia “Invincible”.

The Rock a avut parte si el de melodie de inceput ,cel care a cantat pentru The Rock a fost bastinasul Flo Rida, alaturi de Sia cu melodia Wild Ones.

Cam atat pentru acum, sper sa cauti Wrestlemania 28 si sa il urmaresti.