Eu vreau …

Posted: May 21, 2012 in Uncategorized

Daca e luni e timpul pentru motivare. Clipul de astazi este creatia mea (sper sa nu ma injurati prea tare). Trebuie sa ai o gandire pozitiva despre ceea ce vrei sa reusesti pentru ca toate lucrurile sa iti mearga bine iar cand lucrurile vor deveni grele si crede-ma uneori vor parea imposibil de realizat, trebuie sa depasesti obstacolele cu zambetul pe buze si sa spui tare: “EU POT !!!” “EU VREAU SA AM SUCCES“. Pentru ca doar asa poti realiza lucruri imposibile si poti ajunge unde ti-ai dorit mereu. Mult succes in saptamana care a inceput si sa aveti parte de lucruri pline de bucurii si reusite.





actually, i can. And i WILL

Comments
  1. roek says:

    Foarte frumos.felicitari..uite primul video care ma motivat pe mine,nu stiu daca il ai pe blog sau nu ..ti-l las totusi http://www.youtube.com/watch?v=Oa1j2kBIYOw

    • naf says:

      Salut Robert, stiu clipul acesta cu “Pain is temporary”. Nu il am pe blog, poate il voi pune intr-un viitor. Daca nu clipul acesta am sa pun versiunea originala. O saptamana plina de reusite.

  2. Mihujoy says:

    Amazing ca de obicei!

Leave a Reply

