Cat esti dispus sa sacrifici ???

Posted: August 26, 2012 in Uncategorized
Tags: , , ,

In seara asta scriu aces post, spre nesimtirea sau “placerea” mea de pe o bordura dintr-un un peco din Austria. Am stat si m-am tot gandit cat suntem dispusi sa facem pentru a avea succes in viata si a ajunge la un nivel social/financiar bine meritat. In caz ca nu stiai, aceasta generatie este mult mai dornica de succes pe plan FINANCIAR decat orice alta generatie. Tot mai multi vor sa fie milionari in euro/dolari/lire, dar cand sunt intrebati : “cat sunt dispusi sa sacrifice???” raspunsul va fi cat mai putin sau chiar nimic. Cand iti doresti sa obtii ceva in viata trebuie sa te gandesti ca lucrurile nu vin mereu gratis si nu vin usor. Gandeste-te ca daca aceste lucruri ar veni usor nu vei avea satisfactia ca ai “muncit” pentru acel lucru. Acum ceva timp am vorbit ca voi pleca din tara pentru a merge sa muncesc intr-un domeniu nou si necunoscut pentru mine. Acum cand aproape ajung la destinatie, stau si ma gandesc , daca vreau sa obtin ce mi-am propus sa obtin va trebui sa fac sacrificii. Sunt constient ca nu voi mai putea sa merg la sala de 5-6 ori pe saptamana, ca nu voi mai face la 2 zile antrenament de cardio, ca nu voi mai fi “baiatul mamii”, ca nu voi mai dormi pana tarziu. Toate aceste lucruri trebuie sa dispara treptat, doar asa putem sa ne maturizam sa ne dezvoltam si sa ne conturam propria personalitate. Dar sigur va spun ca nu ma voi da batut, ca nu voi da cu piciorul la tot ce am “construit” pana acum. Un om intelept a spus : “Eu nu am timp !!! Eu imi fac timp.” Daca am timp de piedut pe facebook, sigur voi avea timp de pierdut si sa alerg, sa fac tractiuni , flotari, orice activitate sportiva. Decat 1-2 ore petrecute in fata pc-ului mai bine 1 petrecuta facand-uti un bine pentru sanatate. Acum cand ma pregatesc sa inchid, vreau sa te intreb ceva:
Tu ce esti dispus sa sacrifici, si cat esti dispus pentru a ajunge la “bunastarea” imaginata ?

America cu medalia de argint.

Comments
  1. Mihai says:

    Mult succes Marius in ceea ce iti doresti si stai linistit, succesul o sa vina, mai devreme daca sacrifici mai mult si mai tarziu daca sacrifici mai putin. Tu stii ce vrei si cat esti dispus sa sacrifici!

Leave a Reply

