Nu exista NU POT , o sa va arat ca SE POATE !!!

Posted: September 5, 2012 in Uncategorized
Tags: , ,

Buna, tuturor. Va anunt ca am inceput munca in tarile straine, orarul este asa cum ma asteptam, ore lungi … , munca este munca. Incep in zorii zilei ( depinde de saptamana cand la 5 cand la 6) si ajung acasa cand imi termin de transportat si de montat mobila. Nu vreau sa neg ca nu este greu, ca nu e obositor, ca nu e o munca naspa, dar cineva trebuie sa o faca si pentru a ajunge undeva trebuie sa incepi de la munca de jos si sa cresti treptat. Ce ma bucura foarte mult, este faptul ca sunt intr-o zona de munte , la granita Italiei cu Elvetia. Cand ajung acasa, dupa multe ore de munca , in general dupa ora 18, mananc ceva si dupa aia o tai direct afara sa alerg. Momentan nu mi-am facut abonament la sala, nu stiu daca voi reusi sa ajung inainte sa se inchida. Mai astept putin sa vad si eu cum este si cam pe la ce ore ajung acasa iar dupa aceea voi trage o concluzie. Ce vreau sa va spun, este : Nu mai spune-ti NU am timp !!! Nici eu nu am timp, dar imi fac. Decat sa stau pe calculator o ora (in care nu faci mai nimic, hoinaresti pe fb ) mai bine ma duc sa alerg o ora. Am auzit zilele trecute colegi vorbind la munca, dupa atatea ore de munca, numai chef de sala/miscare nu mai am. Sau, de ce sa mai faci miscare ??? DE CE ??? Pentru SANATATE !!! Pentru ca VREAU !!! Pentru ca imi PLACE !!! si lista poate sa continue la infinit. Nu mai spune NU POT !!! Pentru ca se poate !!! Trebuie doar sa vrei, si sa fii dispus sa iti depasesti limita de confort. Cam atat din “aventura” mea prin tari straine. Have a NICE DAY !!!

nu exista nu pot

Leave a Reply

